Garmin täydentää palkittua Reactor-autopilottimallistoaan uudella korkealuokkaisella GHC 50-ohjausyksiköllä
Teknologia Tekoäly Tietotekniikka

Garmin täydentää palkittua Reactor-autopilottimallistoaan uudella korkealuokkaisella GHC 50-ohjausyksiköllä

Garmin, joka on maailman johtava ja innovatiivisin vene-elektroniikkavalmistaja, on tänään esitellyt kirkkaalla 5 tuuman kosketusnäytöllä varustetun GHC 50 automaattiohjauksen ohjausyksikön. Laite on tarkoitettu helpottamaan palkittujen Garmin GHP Reactor-autopilottien hallintaa ja käytettävyyttä. Korkeatasoisen teollisen muotoilun ja reunattoman lasipintaisen näyttönsä ansiosta GHC 50 automaattiohjauksen ohjausyksikkö yhdistyy saumattomasti Garmin-monitoimilaitteisiin ja luo veneen ohjaamoon tyylikkään ja virtaviivaisen ilmeen.

“Olemme iloisia voidessamme täydentää hyväksi havaittua Reactor-autopilottimallistoa uudella näyttö­yksiköllä, joka tekee navigoinnista vaivatonta ja yksinkertaista”, kertoo Garmin-yhtiön maailmanlaajui­sen myynnin varatoimitusjohtaja Dan Bartel. “Niin moottori- kuin purjeveneisiinkin tarkoitettu GHC 50 täydentää hienosti muita ohjaamon lasipintaisia Garmin-laitteita. Aiempaa kookkaampi, kirkas näyttö on selkeä päivänvalossa ja hämärässä.”

Yhden kosketuksen navigointia

Kirkkaalla, häikäisysuojatulla 5 tuuman WVGA-kosketusnäytöllä varustettu GHC 50 helpottaa autopilo­tin konfigurointia ja hallintaa. Helppokäyttöisen interaktiivisen käyttöliitty­män avulla veneen kulkusuun­nan hallinta onnistuu yhdellä kosketuksella. GHC 50 toimii minkä tahansa Garmin Reactor-autopilotin kanssa NMEA 2000-verkon välityksellä, jolloin autopilotin kulkusuuntatiedot voidaan jakaa kätevästi muihin laitteisiin. Käyttömukavuutta lisää mahdollisuus hallita GHC 50:tä langattomasti valikoitujen quatix®-veneilyälykellojen, Garmin autopilotin kauko-ohjaimen tai GRID 20-kauko-ohjaimen avulla.

Uudet Reactor-autopilottipaketit

GHC 50 on yhteensopiva kaikkien GHP Reactor-autopilottien kanssa, mukaan lukien palkittu Reactor 40 hydraulinen autopilotti ja Smartpump v2. Reactor-malliston laitteissa käytetään 9-akselista solid-state AHRS-teknologiaa, jonka avulla kulkusuunta pysyy oikeana myös kovassa aallokossa. Tarjolla on useita joustavia asennusvaihtoehtoja, jotka vaativat hyvin vähän käyttöönotto- ja kalibrointitoimen­piteitä. Uudet Reactor-autopilottipaketit ja -peruspaketit, jotka sisältävät GHC 50-ohjausyksikön, ovat nyt saatavissa kaikissa versioissa, joihin aiemmin kuului GHC 20.

GHC 50-erillisyksikön suositushinta on 879,00 euroa.

Lähde: Garmin

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista.